Reconeixement esportistes

Ahir horabaixa als Jardins de la Misericòrdia va tenir lloc l’acte, organitzat per el Consell Insular de Mallorca, de reconeixement a esportistes en edat escolar, per els resultats obtinguts a la passada temporada 2015-16.

 

 

Els nedadors premiats del Club: Dolors Perelló, Pilar Perelló, Maria Mascaró, Lucia Oliva, Jon Piñeiro, Sergio de Celis, Jaume Sastre, Miquel Noguera, Tai Roche-Walker i Yago Rivero.

Enhorabona!

Premsa:

https://ultimahora.es/deportes/noticias/2017/04/25/263410/consell-reconoce-meritos-jovenes-deportistas-mallorca.html

http://www.deportebalear.com/2017/04/25/esports-reconeix-els-merits-de-70-joves-esportistes-de-mallorca-pels-exits-assolits-durant-la-passada-temporada/

 

4 respostes
  1. Xim
    Xim says:

    Buenas noches Nadador321, sirva de antelación que lo que escribo a continuación no pretende justificar el “lapsus”,”error involuntario”, “fallo de coordinación” sobre la publicación por parte de nuestro Club del reconocimiento del Consell a nuestr@s deportistas. Lo podemos llamar de mil formas, pero de ahí a sentir “vergüenza” hay un abismo. Sentimos mucho tu decepción por el hecho, y como respuesta a tu comentario se ha publicado la entrada, creo que hemos actuado con bastante celeridad para solucionar la situación (24h después del reconocimiento y 1:30 h desde tu comentario). Sería de agradecer que así como critícas los fallos también reconozcas los aciertos, aunque eso va con la persona…
    Al emplear el adjetivo “vergonzoso” haciendo referencia a una actuación del Club solo me vienen dos cosas a la cabeza:
    O desconoces totalmente el significado de la palabra o si realmente es lo que sientes valorando lo positivo y negativo es que no estás identificad@ con lo que suponen nuestros valores y la gestión de nuestro Club.
    Espero, o no, que algún día puedas sentirte orgullos@ del Club, y si ese momento llega, que también lo puedas comentar con todos nosotros.
    Recibe un cordial saludo,

    Xim Hierro
    Presidente Club Natación Palma

    Respon
  2. Xim
    Xim says:

    Mi comentario anterior hace referencia a otro realizado por nadador321 sobre el reconocimiento del Consell a nuestros deportistas. El comentario es el siguiente: “Me parece vergonzoso que estén diez nadadores homenajeados por el Consell de Mallorca y ninguna mención en la web del club”

    Respon
  3. Tomeu Mascaró
    Tomeu Mascaró says:

    Benvolgut nadador321
    com a publicador a la web del Club li diré un parell de coses:
    – El sistema que empram permet programar les entrades i publicar-les el dia i hora prèviament establert.
    Aixo ho solem fer per avançar feina, sobretot a les competicions de lliga i controls que estableix la Federació Balear de Natació,
    – En aquest cas en concret hem accelerat la publicació d’entrades de lliga perquè d’aquí uns dies tendrà lloc la Copa de Clubs què al marge d’altres competicions nacionals, és la més important pel Club i, SI PODEM, anirem publicant informació d’ella
    – Les entrades (programades) han trapijat la que fa referència als nedadors homenejats, que hem publicat tot d’una que hem pogut.
    Sembla que no hem fet la via que vostè, nadador321, voldria i ens sap greu. Sobretot si tenim en compte la vergonya que sent.
    Esper que aquesta vergonya no li afecti massa i pugui, en un futur no molt llunyà, publicar qualque comentari positiu a la web del Club.
    L’animo a que ho faci, entreni vostè els comentaris positius. Al principi li costarà emperò finalment, estic segur que ho aconseguirà.
    Pot entrenar a la nostra web ja que en altres o bé no està permès, o bé abans de publicar passen per les mans del moderador.
    Ànims!

    Respon

Comenta l'entrada

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *